Saturday, March 21, 2015

♢ ♢ ♢ { Ubat yang ajaib, yang sebenarnya tak ajaib mana pun. Just science } ♢ ♢ ♢


Ramai yang asyik tanya saya, dan di inbox serta email @honeyvets mengenai ubat yang boleh sembuhkan hampir semua penyakit kucing.
.
Logiknya, mana ada ubat ajaib macam itu. Kalau ada, sejahtera dunia seluruh alam kita ini.
.
Walaupunbegitu, ada suplemen yang satu ini, kami banyak guna dan dah banyak bantu pesakit kucing kami recover dengan labih cepat dari sakit itu dan ini.
.
Ada klien yang duduk nun di pedalaman, tempat tiada Vet, semata-mata nak kucingnya sembuh, sanggup beli suplemwn ini secara online daripada kami.
.
Itulah ikhtiar terbaik dia. Nasib sekarang boleh beli barang online. Kalau dulu, masa belum zaman internet? Apalah nasib kucing yang duduk di tempat-tempat tiada klinik haiwan.
.
Suplemen ini bukan ajaib pun, ia adalah satu bahan yang membantu badan meningkatkan imuniti dan lawan penyakit.
.
Alah, lebih kurang seperti suplemen manusia, yang nak bagi putih melepak dakam 2 hari sahaja itu. Bukan ajaib, it's just science. Gluthathione nama bahannya.
.
Ada satu kes kucing mengalami masalah saraf pada umur 9 tahun (dah macam 60 tahun umur manusia), dah menopause dah pun. Kami bagi suplemen ini untuk improve keadaan sarafnya. Alhamdulillah, bertambah baik. Malah, dia jadi miang balik lepas 2 minggu makan suplemen ini.
.
Siapa yang mahukan suplemen ini, boleh whatsapp 0193473717. Stok selalunya tak tentu selalu ada.
.
Dulu, ada sekali shipment stok baru lambat sampai, hampir sebulan kami meroyan. Masa itu, banyak pula kes kucing tenat-tenat. Yang mahu beli online pun ramai. Masak jugalah kami.